Wednesday 1 January 2014

Good Luck for 2014! Powodzenia w 2014!

My 1st post in 2014 and so time to make New Year's resolutions:

1. Find time for crafting in 2014 in spite of being (very) busy
2. Try various crafts especially those that need practice
3. Make regular posts in this blog
4. Enjoy all the fun

Here is my 1st this year card - A Good Luck Card with blackwork scarab beetle. Hope you like my New Year's atmosphere with "reusable streamers".

All the best for 2014!

Blackwork detail 



Moj 1szy wpis w 2014 no i czas na noworoczne postanowienia:

1. Znalezc czas na robotki w 2014 bez wzgledu na to jak (bardzo) moge byc zajeta
2. Sprobowac roznych robotek - szczegolnie tych ktore wymagaja nabrania wprawy
3. Opublikowac regularne wpisy w tym blogu
4. Miec frajde na kazdym kroku


No i oto moja 1sza kartka w tym roku - scarabeusz "na szczescie", wykonany technika "blackwork". Mam nadzieje, ze podoba sie Wam moj noworoczny nastroj i serpentyny, ktore nawet bo balu beda mi przydatne.



Thank you for visiting and all kind comments. Dziekuje za odwiedziny i mile komentarze.



3 comments:

  1. Też mam pewne postanowienia, ale zawsze gorzej z realizacją , a może tym razem się uda.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Skopiowałabym z chęcią wszystkie Twoje postanowienia! :) A wydawało mi się, że nie ma postanowień, które mogłabym podjąć :)
    Skarabeuszek super, ale serpentyny mi się podobają najbardziej :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam tego żuka! Uszyłam okładkę na zeszyt właśnie z tym motywem żuka!
    Dla męża ten zeszyt , bardzo go lubi :)

    ReplyDelete